Monday 5 March 2012

cintaku telah hilang !!!

Assalammualaikum .. hye peeps !!! :'(

entry aq kali nie bertajuk " cintaku hilang " !!! hmmm .. hdup aku dah x bermakna lgi .. cintaku tlah pergi mninggalkan driku bt kali ke-2 .. ya allah ya tuhan ku .. kau tabahkan lha hati hambamu ini ... aku plukan kekuatan tuk mengharungi sgala suka dan duka nie .. knpa smua nie perlu berlaku time aku nak exam ?? knpa ?? ya allah .. kau tlah mmberi dugaan yg bgitu berat padaku ... aku terlalu menyayangi dy .. hdupku skg nie dtemani dgn air mta .. aku sntiasa bdoa agar dy kembali n berikan chaya kbahagiaan aku .. aku plukan kbahagiaan tuk teruskan idop nie .. aku sedih sgt2 .. aku rndukan dy .. !!! aq rndukan layanan dy .. !! aq rndukan manjakan dy .. !!! ya allah .. htiku terlalu kosong sjak pmergiannya .. aku plukan dy dcc ku ... aku xkan bptus asa tuk bdoa kepadaMu ... aku akn terus sbar menanti kembali kehadirannya .. wlaupon ia amat perit tuk ku mnunggu saat-2 itu ... aq terlalu sygkan dy .. aku sggup mnunggunya .. dy lha seorang insan yg bertahta dhatiku yg mmberi 1000 kebahagiaan dlm idopku ... dy lha insan yang pertama dan terakhir yg bertahta d hti nie ... " awak .. saya terlalu sygkan awak .. awak tlah mmbawa kbahagiaan sya..sya perlukan kbahagiaan itu kmbali ..awak,kembalikan lha kebahagiaan sy .. idop sy da terlalu kosong , sunyi n dtemani air mata ...!! cinta sya juga tlah hilang awak .... sy hrap sgt2 satu ari nnti sya akn mndpt kbahagiaan sya kmbali .. kbahagiaan yg pnah awk brikan kpd sya ... sya sntiasa doakan ksejahteraan awk dmna sja awk berada ... sya akn terus mnunggu awak ... :'( " .....

 # saya sayangkan TENGKU HARITH MIKHAEL ... cinta awak...cinta pertama saya..dan cinta tuk selama-2nya ...saya sentiasa rindu kehadiran awak ... :'(

2 comments:

  1. First love is so deepest but life is too short untuk kita berduka lara..

    http://notadijari.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. that rite ... first love is true love .. thats why too mny challenges bcome in this relationship ... hanya perlu bersabar n tabah menghadapi sgala duka lara ini ... wlaupon ia amat perit skali ..

    ReplyDelete