Tuesday 6 December 2011

i miss & lurv y0u damn much !!!







rindu di hati ini
ia tetap hadir walaupun diusir..

rindu???
setiap manusia sering-kali mengungapkan kata rindu..
tapi pernahkah kita cuba untuk menyelami..
apakah itu sebenarnya erti kata rindu..

apa itu rindu??
apakah ia hanya kata-kata...
yang hanya indah meniti dibibir manusia??
hanya sekadar bicara dusta semata-mata?

dan disaat bilakah kita menyedari bahawa
diri kita merindui diri seseorang..
rindu dan kenangan adalah dua perkara yang amat berbeza..

pernahkah kita terasa yang kita merindui seseorang disaat ini??
tapi pernahkah kita tahu..
mengapa kita merindui dirinya?

setelah aku cuba untuk mengerti..
bagi aku perkataan rindu itu..
adalah disaat kita mengingati seseorang insan..
mengapa dan juga kenapa..

aku cuba bertanya pada diri aku sendiri..
mengapakah aku merinduinya dirinya..
disebabkan aku ingin melihat kewujudan dirinya disisi aku..
mengapa?
kerana aku berasa gembira dan bahagia..
disaat dia hadir dalam hidup aku..

dan apakah yang kita harapkan..
disaat kita merindui seseorang?
jawapannya hanya satu..
semoga kita dapat melihat wajahnya..
dan mengharapkan dia akan hadir disisi kita..



  p/s : Hopefully , YOU will appear in MY dream  :'(

1 comment:

  1. merindui s'sorng yg sngat berharge adelh knangan pling t'rindah tok kiter...terusknla merindui dier klaw tu yng mmpu kO wat tok hidup...:)

    ReplyDelete